Social media este o componenta importanta a vietii cotidiane. Marea majoritate avem prieteni sau rude care sunt plecati in strainatate si singura varianta de a tine legatura cu acestia o reprezinta un cont de Facebook sau Google+.
In ultima perioada insa auzim din ce in e mai des despre hastaguri si tweet-uri si ne intrebam despre ce este vorba si „cu ce se mananca”.
Aceste notiuni se refera de fapt la Twitter, ce este unul dintre cele mai usoare moduri in care putem socializa cu prietenii sau prin intermediul caruia putem anunta lumea despre realizarile sau cele mai recente intamplari din viata noastra.
Twitter este ultimul intrat in familia social media
Twitter-ul este ultimul venit in randul canalelor de comunicare si este utilizat mai ales in Statele Unite ale Americii, dar in ultimul timp a inceput sa aiba un impact din ce in ce mai mare si in Romania.
Twitter este un canal de comunicare gratuit cu ajutorul acestuia se pot trimite rapid mesaje scurte, iar raspunsul va sosi aproape imediat. Inainte de a ne face un cont de Twitter trebuie insa sa stim ca fiecare mesaj are o limita de 140 de caractere.
Un cont Twitter este cel mai usor de realizat, deoarece este suficient un simplu click pe butonul Sign up now, dupa care vom valida contul introducand un cod primit pe numarul de telefon.
Numarul de urmaritori (followeri) este la fel de important ca in cazul altor canale social media. Cu cat numarul acestora este mai mare, cu atat mai mare va fi notorietatea noastra sau a site-ului pe care dorim sa il promovam, iar astfel ne vor creste sansele sa monetizam mai bine site-ul.
In afara optiunii de a ne citi mesajul avem la dispozitie optiunea de a il retrimite mai departe catre prieteni (retweet), sa il apreciem sau sa accesam link-ul atasat pentru a ne informa mai bine asupra mesajului.
Astfel Twitter poate fi folosit fie care un mijloc de comunicare modern (in cazul in care nu dorim decat sa tinem legatura cu prietenii) cat si unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing.
Cum sa imi monetizez mai bine site-ul
Twitter ne poate ajuta in promovarea unui site, iar cu ajutorul acestuia ne vom construi notorietatea brandului.
Datorita numarului relativ mic de caractere mesajele trimise vor fi simple, usor de inteles si de parcurs (mai ales in ziua de astazi, cand timpul este principalul inamic al omului modern).
Twitter ne ofera si o economie importanta de timp, deoarece ne tine la curent cu toate descoperirile stiintifice, analize comparative ale produselor, noutati din lumea politica sau cea financiara, etc. Astfel vom economisi timpul in care am fi cautat aceste noutati pe internet.
Pentru a ne asigura ca brandul nostru va fi usor de recunoscut si de reamintit este necesar sa alegem un nume scurt si usor de retinut pentru contul Twitter.
Cea mai frecventa greseala a unui utilizator de Twitter este ca acesta nu va incepe sa scrie imediat si va alege sa urmareasca mai multi utilizatori. Este important sa trecem imediat la scris, iar primele mesaje trebuie sa contina cat mi multe informatii despre noi sau despre compania pe care o reprezentam.